Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 10 maj 2016

Mission (impossible)

Idag fick hjärnan välbehövlig vila!
I alla fall från dator och mobil, då det
var gruppaktivitet/möte hela dagen lång.
Vision och Mission diskuterades - om igen.

En annorlunda arbetsdag med bästa
gruppen, långt ute i skogen på Volvos
top secret testkörnings anläggning.
En tortyrkammare för bilar...

Hjärtat fick flytta upp i halsgropen när
vi fick provåka bilar på hastighetsbanan.
Testföraren (en kvinna) var hur cool som helst.
Satt och småpratade med oss och släppte
ratten i en kurva, när det gick drygt 200...

Men så blir resultatet också att vi
kan leverera världens bästa bilar.

Made by Sweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar