Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 27 maj 2016

Ont som för gott med sig

Om man ändå måste rehab-träna,
så ska man välja ett gym där man kan
få återhämtning i dubbel bemärkelse!

Sommarkort, träning och poolhäng
all-inclusive. Känns lite lyxigt!

Gissa om jag ska hänga här.
Jag har bara en månad på mig!

Glömmer nästan bort att jag ska träna
(läs: trampa sönder en x-trainer eller två)
och inte bara passa på att gå på pilates
och yogapass, dricka te vid poolen...

Ont ska med gott fördrivas!
Att komma hem och bli "serverad"
tacos gjorde inte heller ont!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar