Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 20 maj 2016

Gymnasieval(t)

Det är kämpigt för elever (och föräldrar)
de sista brinnande veckorna i nian.
Läxor, prov och inlämningsuppgifter.
Inköp av "en-gångs" kostym...


Oklart om det kommer att bli bättre på gymnasiet.
Men MATEN kommer i alla fall att vara till belåtenhet!


I går provåt jag på den restaurang som ligger granne
med gymnasieskolan (blivande "bamba") och kunde
konstatera att det utbudet kommer att uppskattas.
Säger bara: Pastabuffé!


Själv valde jag husmanskost.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar