Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 30 maj 2016

Annandag-mor

I går var planen att ta vara på MORS* dag
och ligga platt i hammocken** HELA dagen.


Nu blev det inte riktigt så, men
det blev en (kort) stund i alla fall!


Sen skulle ömmande muskler utmanas i ett yogapass.
Inälvorna fick testa på att hänga upp och ner, när jag
stod i "skulderstående"... (don't try this at home!)
Men under avslappningen fick jag ändå den
power-nap som inte hunnits med i hammocken, så
dagens mission uppfylldes ändå på något konstigt sätt...


*Far kan få ligga i den på farsdag...


**Huvudsaken att den är monterad och klar.
För nu utlovas det sommarvärme!



Kanske i kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar