Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 januari 2018

I fas

Att ägna hela söndag förmiddag åt att springa 21 km*, när man sen ska stå 4 timmar i en sporthall och sälja kaffe, är inte helt idealiskt... jag kände mig lite ”ofärdig” med min helgvila... 

(*tar ett tag att ladda upp, byta om, fixa hörlurar och pod... springa, fota, äta Snickers, duscha...)

Löpning är visserligen avkopplande, men då vill man ju även få lite välförtjänt slapptid i soffan efteråt! EM-finalen i handboll gjorde ju också att man inte ”fick” se Bron! Veckans TV-höjdpunkt! Nå, vi tittade på avsnitt 5 i går! 

Så nu är vi i fas! 

Ikväll ska jag ta igen förlorad sofftid!

Tanken på detta fick ut mig i morse kl 05.32... 5.7 km in på ”kontot”. 

Så jag har flextid att ta ut nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar