Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 28 januari 2018

Finalpass

Finalpass

Träningsveckan började ju (som varje måndag) på topp, med ett härligt pass Body Balance❤️

Just loving it!

Tisdagens Spinning + CX var väl mer en svettfest än kärlek, men gjorde väl förhoppningsvis nytta...

Onsdag hade jag en välförtjänt ledig kväll i soffan. Man måste ju hjälpa polisen att lösa mordfallen!

Torsdag morgon låg jag kvar länge i sängen efter att klockan ringt, men till slut tog jag mig ut och sprang. (Ska ju ta mig runt Stockholm om några månader...) och det är ju så skönt - efteråt... Vilket är svårt att tro innan man har provat. 

På torsdag kväll tränades skrattmusklerna i form av badmintonspel (eller nåt snarlikt?) med bästa kollegorna. Seriös AW utan mat eller dryck! Nu har vi testat rundpingis och badminton, så nästa gång blir det beachvolleyboll (bitch-volleyboll för mig!) eller kanske brännboll. (burned balls?)

Fredag morgon gick det lite lättare att komma ut på löprundan. Man vill ju vara ledig - med gott samvete - på fredag kväll! Pulsen gick ju upp ändå i TV-soffan framför semifinalen i Handbolls EM... det räckte gott att se slutet av matchen som blev till en oliiidligt spännande förlängning...

Body Pump lördag. Aj aj! 2 veckor sen sist och ett ”nytt” oprövat pass = ont lite överallt idag!

Men inget som ursäktar att genomföra veckans långpass... Hade verkligen sett fram emot det! För igår sken solen från en klarblå och det var helt vindstilla. Men... Idag var det mulet och stormbyar... Vaknade av regn som piskade mot rutan... 

Ja, ja, det hade ju slutat ösregna i alla fall innan jag stack ut. Laddad med nya pod-avsnitt i lurarna och en Snickers! Så tiden sprang iväg, betydligt fortare än vad jag sprang... Hade kunnat fortsätta ett tag till - podavsnittet var ju inte slut!

Men jag ”nöjde” mig med 21 km!

(det var ju trots allt 3 km mer än jag planerat) 

Sen hann jag tyvärr inte landa ordentligt i soffan innan det var dags att bege sig till handbollshallen och sälja kaffe... så det ska bli riktigt skönt att sätta sig ner snart!

Veckans sista pass EM-finalen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar