Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 29 december 2017

Valuta för pengarna!

Sonen var hos frisören idag för första gången på ca 4 månader... Herrfrisyrer brukar väl ta en kvart att klippa? Men detta var en förlustaffär som kostade frisören en timmas TUFFT arbete. (och sen skulle 3 kg hår sopas upp...)

Tog en halvtimme bara att klippa fram huvudet. Att håret inte kammats på 4 månader gjorde inte saken lättare... Vi hade bestämt träff för shopping efter klipptiden, så jag fick VÄNTA. Började undra vad som hänt... 

Men till slut dök han upp!


Med ny frisyr... fel. Nu MED frisyr kunde vi ta en sväng på mellandagsrean och sätta sprätt på julklappspengarna! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar