Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 31 december 2017

Halvpackad

Packzilla is in the house... 

Snart ska väl allt vara packat!!? Skidor, pjäxor, hjälmar, kläder, spel, böcker, mat och dryck... Hoppas att allt får plats i en ”liten” XC60... 

Festkläderna lämnar vi hemma. Det blir ingen pjäxdans och after-skin blir helt privat.

Det är det bästa med semester i fjällen - att man får gå omkring i långkalsonger varje kväll. Bekvämt, praktiskt! 

I år kommer jag att vara extra snygg och varm i mitt nya underställ i ull från Kari Traa!

Nu blir det ett lugnt nyårsfirande på gångavstånd hemifrån. Så att vi är pigga att köra imorgon. Det är bara Volvon som lär bli helpackad... Gott Slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar