Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 8 december 2017

Hard work...

Äntligen dags att köpa julklappar!


Ser extra mycket fram emot detta just i år, då vi
(läs: jag) bestämt oss för att AVSKAFFA julklappar!
ÄNTLIGEN!


Så man kan lugnt koncentrera sig på att handla
sina EGNA julklappar! Det blir ju ändå bäst så!


Det är så LÄTT att handla till mig.
(svårare att låta bli faktiskt...)
Jag vet precis vad jag vill ha behöver!


Ingen stress eller panik. Hittar jag inget nu -
kan jag med gott samvete vänta med att handla till mellandagsrean.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar