Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 30 december 2016

Städa ut 2016

Vart tog det här året vägen?
Veckorna har sprungit iväg - bokstavligt talat.
Om än i ett lite lugnare tempo den sista tiden.


Men vad gör det, att man inte avslutar året i toppform?
Det måste ju finnas lite att jobba med på det nya året!


Även om de inre magmusklerna har fått sin lågintensiva
träning av att ta hand om det ständiga intaget av föda 24-7,
så har de yttre musklerna varit i för mycket vila.


Det märktes tydligt i onsdags när vi körde ett
kombinationspass med spinning och CX Worx...


En blöt tillställning,
marginellt torrare än "aquafysen"...
Blodsmaken ersatte smaken av skumtomte.


Men nu städar vi bort alla spår av julen.
Tomtar, granar och resterna på (jul)skinkorna åker ut...
Och tar ny fart mot 2017!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar