Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 31 december 2016

Gott slut!

2016
Summerat i ett långsmalt perspektiv...


Så här med "facit i hand",
så kan man ju titta i backspelgeln och ändå vara lite
sådär kaxigt smånöjd med tiden som sprungit iväg.
Ett "hyfsat" år.
Som en norrlännning skulle uttryckt det:
"Nämen int' var det väl så dåligt..."


Då väljer jag ju såklart VAD jag vill minnas.
(resten har jag förträngt)
Minnet är mycket selektivt, tack och lov!
Närminnet börjar också bli sämre.
Vilket både har sina för- och nackdelar...


Men jag minns den 25 September mycket
tydligt, trots att det bara var 42 av årets
(ibland mycket) dryga 1170 kilometer.


Jag menar såklart:
1170 000 fantastiska löpmeter!!!


Tydligt att man såhär i efterhand kanske
överdriver det positiva en liten aning...
(det är efffekten av ett beroende...)


Hoppas att 2017 blir minst lika långt,
men också lite bredare, år.
Body Balance, Body Pump och
Worklife Balance ska bygga styrkan både
på längden och på tvären - inifrån och ut.



Plats för nya magmuskler och medaljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar