Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 19 december 2016

Goda utsikter

Tröttnar aldrig på den här utsikten!


Igår serverades kroppkakor!
En i sänder,
så den ser lite ensam ut på den stora tallriken...


Istället för att landa i paltkoma använde vi
överskottsenergin till att åka ut och inhandla de
sista julklapparna. Och då menar jag de SISTA!


Nästa år MÅSTE vi lägga ner julklappandet helt!
Det har jag visserligen sagt i flera år...


Trots att jag egentligen gillar att shoppa,
men bara när jag själv har lust!
Inte för att man "måste" eller "borde".


Bara de som verkligen tror på tomten bör få
sina julklappar, vi andra kan väl shoppa själva?
Jag tänker i alla fall börja i januari med att
handla mina (egna) julklappar inför julen 2017!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar