Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 15 december 2016

EM äventyr!

Kärra Handboll skickade sitt lag
F-02 till EM i Scandinavium i går.


Verkar som att svenska landslaget behöver förstärkning...
Men. Jag kan lova att det ser ljust ut för framtiden!


I fredags var de där och provspelade, för att rikta
in TV-kamerorna. Igår fick "våra" tjejer nöja
sig med att peppa alla lagen vid "inspringet".


Själv satt jag "bänkad" framför TV'n.


Tyvärr var ju alla kameror inriktade på handbollsspelet.
Så de kommande stjärnorna fick inte så mycket TV-tid.


Den här gången!





Förstärkning på tillväxt!


Bänkad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar