Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 februari 2016

Far och flyg!

Trycker på pausknappen och hoppar av
ekorrhjulet i farten, för att ta sportlov!


LYX! Ledig 9 dagar!? Bara "sådär", innan
man ens fått upp farten efter julhelgen...
Går tiden fort, eller går den FORT?


Sätter mig på flyget och landar, om allt går
enligt plan, i Luleå lagom till fredagsmyset!


Älskar direktflyg!


Det är inte så mycket sport på schemat.
Men jag har packat träningskläder och får
förhoppningsvis användning av mina broddar.


Varför blir det alltid kaos när jag packar?
Det såg ut som att vi höll på att flytta, trots
att "jag inte behöver ha med mig så mycket"...


Men nu är väskorna fyllda och kalendern tom.
Så nu kan vi koppla av!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar