Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 28 januari 2015

Uppvarvning!!!

Man kan ju inte bara ligga på sofflocket och
lösa mordmysterier. Nu är det dags att vända blad!
Med mindre än 4 månader kvar till start är det
hög tid att börja ladda (om) för Göteborgsvarvet!

Jag börjar ju inte helt från ”noll”,
men nu får det ändå ske en ”nystart”.
Kanske ska köpa lite -motiverande- löparkläder?
Nya skor BEHÖVER jag! 
Mina "nya" har både hål och sprickor!
 
Den här tiden på året så är det inte bara kroppen
som gör motstånd. Psyket får jobba extra hårt för att
övertala kroppen om att ge sig ut – oavsett väder.
Räkna med regn, snö, hagel, åska...
Som grädde på köttberget så har man vinden att streta mot!

Det gäller att inte hamna i "valet och kvalet".
Helvetes kval får man lida ändå,
det gäller bara att få det överstökat.
 
Finns inte utrymme för tveksamheter,
man får inte börja tänka!

Bästa rådet är att lämna hjärnan hemma.
Nyckelorden är ”tänk inte” - just do it!

Somliga går i trasiga skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar