Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 30 januari 2015

Ingen "Highschool musical"!

Igår var det dags igen!
Tredje gången gillt för mig och
för "Kristina från Duvemåla".

Jag hade vunnit biljetter - med plats på nedre parkett!
Efter lite övertalning så följde dottern med frivilligt.

Tyckte att hon behövde en dos
historia paketerat i finförpackning!
Men det fick bli en dos snabbmatskultur
mellan handbollsträningen och finkulturen...

Det var glädjande att se att en 12-åring faktiskt kan
uppskatta en helt annan typ av underhållning än de
vampyrserier som hon vanligtvis konsumerar...

Men för stackars Kristina gick det
lika illa den här gången...

Nu ska jag inte se den igen, förrän de
fixat till ett riktigt lyckligt "Disney-slut"!




Utanför operahuset


Långt där uppe satt vi förra veckan!


På nedre parkett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar