Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 15 januari 2015

Bortamatch

Kom ur soffan och mitt Downton Abbey
maraton - i alla fall för en kväll!
Spenderade 5 timmar på behörigt
avstånd från kyl, frys och skafferi...

Men det var inte (egen) träning på schemat.
Tyvärr ställdes gårdagens pass in...
(Vadå dåligt väder?)

Men då hade jag redan satt mig i en bil för att åka
till världens ände (Strömstad) för att titta på handboll.
Det är stort för mig, att lämna Hisingen... (på en vardag!)

Men.
Klart värt 30 mil i bil för en kaffe och en vinst till Kärra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar