Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 18 januari 2015

To-do list

Ytterligare några välfyllda kassar med
skräp/återvinningsbart material har lastats
ut i förrådet, men jag kan inte påstå att
det syns någon skillnad här inne...


Men det är ingen absolut ordning
jag är ute efter, bara lite själsfrid!

Tyvärr hinner man inte så mycket på en söndag.
Vanliga sysslor som tvätt och (ovanligt mycket)
matlagning tar sin tid. (men jag har inte bakat!!?)


Snart är det dags för dagens (andra) träningspass
för att jaga bort paltkoman efter världens godaste
söndagmiddag. Kroppkakor!


Men först en paus med minst 10...
...sidor i boken jag började med igår.


Tur att det snart är helg igen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar