Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 25 november 2014

Sluttester

Söndagens kroppsscanning och "fystester"
(sluttester på 24-FitCamputmaningen)
visade än en gång att min kropp och
mitt sinne inte är jämngamla...

Kroppens "metaboliska ålder" är
fortfarande 29 (som för 2 månader sedan).
Medan mitt sinne helst vill titta på
Gokväll och äta småkakor...

Nyttan av lingonen
(det svenska "superbäret")
kanske vägde upp onyttan av de ton
grädde jag mumsade i mig i lördags.

Så jag orkade göra 99 benböj på 2 minuter.
Vilket fortfarande känns i låren...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar