Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 5 november 2014

Ful(l) support

Passade på att köpa ett par löpartights som "håller in".
Allt för att "hålla ut" med träningen i mörker och kyla.

Med lite ny (läs köpt) motivation kommer man en bit på
väg, eller iallafall ut. Konditionen följer inte med på köpet,
den får man ordna själv - och det är inte heller helt gratis.
Det är som i "Fame", man betalar med svett!

Nu hoppas jag på att dessa supporterar mig och håller ihop
kroppen, så att delar som annars hänger löst, ändå hänger med!

Inte den mest diskreta färgen, men i mörkret är alla katter grå.
Kanske ger de det där lil(l)a extra jag behöver?

Nästan helt gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar