Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 1 november 2014

Slut på ursäkter

Ny månad och ursäkterna måste få ett slut!
Om jag ska gå till frisören eller mingla så får
det ske på min fritid och inte på min träningstid!

Jag får en ny chans att göra "sluttester"
för 24 FitClubs "träningsutmaning" i slutet
på november. Ha! Smart! Där fick jag ju en
månad extra på mig att göra "förbättringar"...

Men just nu får jag nog vara nöjd om jag inte
har försämrat mig. (och åldrats från 29 till 73...)
Inte nog med att jag har tränat mindre, jag har
dessutom ersatt träning med extra god mat och fika...

Så:
Slut på att fira lördag hela veckan!

Senaste veckan har varit GOD:
40-års kalas (med en FANTASTISK efterrättsbuffé)
3 rättersmiddag på SPA... Fondue en ovanlig måndag,
lite "rester" (oxfilé) med vin en tisdag kväll...
Mingel med vin och tårtor... Antalet äppelpajer
den senaste månaden kan jag inte längre räkna till...

Men idag ÄR det lördag...
Dock utan träning, eller god mat för den delen.

Det blir en heldag i handbollsstaden Skövde!


Himmelriket på jorden...

"Bara lite rester"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar