Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 15 november 2014

Ljuset i tunneln

Inte konstigt att man längtar efter ljuset i tunneln
(är det tåget?) när novembermörkret är som mörkast.

Ja, jag gillar ju mörkret, så ljus i form av
stearinljus och juleljus duger gott!
Men man vill ha det NU!

Jag måste erkänna att jag har tjuvstartat
förberett mig lite till... (det är faktiskt
bara ett par veckor till första advent!!?)

Tror faktiskt att jag har allt jag behöver:

Hyacinter
Pepparkakor
Skumtomtar


Julen är kommen hopptrallalala!





Ljus i mörkret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar