Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 6 juli 2014

Vilken resa!

Har tittat på semesterbilder och till min stora förvåning
så har vi ju hunnit med sååå mycket mer än shopping!

Tre delstater: New Hampshire, Massachusetts, Maine.
Hampton beach, Dragracing, Boston, Fiske, Nöjespark,
Cape Cod, Valsafari, Hummerkokning, Baseball...
Ätit otaliga hamburgare, lobsterrolls och milkshakes.
Hela tiden i perfekt VÄDER!

Med dessa bilder vill jag säga TUSEN tack från oss alla till
våra värdar som generöst ställt upp med mat, dryck, husrum,
sightseeing, som chaufför och personal shopper dygnets alla
timmar, veckans alla dagar! TACK! TACK! TACK!

Med denna service är det stor risk att vi kommer tillbaka
- snart!



Boston

Maine

Provincetown - Cape Cod



Valsafari

Vithajs spaning Cape Cod!



Miss wet T-shirt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar