Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 5 juli 2014

Jetlag

Sitter alldeles ensam ute och äter frukost!
(går ingen nöd på mig alltså)
Det verkar svårt för vissa att ställa om klockan till svensk tid. Fotbolls VM med sena matcher gör inte saken lättare...

Själv tog jag faktiskt också sovmorgon - ända till klockan 9 (!) idag. Det berodde inte på att jag var "ute" (på AW) igår.
(Tack vare en mycket ovärdig spångmach till bussen i mina nya converse, så var jag hemma i tid.)

Jag skyller på jetlag.

Men en ljuvlig sommarmorgon vill man inte sova bort. Nu blir det sommardetox så att man orkar med semestern!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar