Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 3 juli 2014

I love Tommy!

Jag skojade bara!

Det fanns såklart en hög till som var min.
Men den innehöll "bara" några tröjor, T-shirts, kofta,
byxa, klänning, plånbok, väska, klocka, solglasögon,
parfym... Allt av ett och samma märke. Ooops!!?

Så nu bär jag Tommy Hilfiger på längden, bredden och
tvären, randigt, prickigt, rutigt, i flera år framöver...
och familjen matchar mig,
för jag var inte ensam om att handla i den affären.

Tror jag ska roa mig med att räkna ut vad den
totala summan skulle varit, om inte allt köpts till
OUTLET-priser med ytterligare 30-70% OFF på det.

Sen ska jag gå till NK och se vad det
skulle ha kostat här hemma!

God bless America!





...and the winner is...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar