Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 18 juli 2014

Uppe med cuppen

Det har varit "äta-sova-fotboll" för herrarna i detta huset.
Under veckan spelas "Gothia cup" här i Götet!
Världens största ungdomsturnering i fotboll.
Större än VM!!?

Men nu är äventyret över för den här gången!

Det blev några vinster (i grevens tid),
så att vi fick se några slutspelsmatcher.
Nagelbitare! Farligt för hjärtat???
Trodde inte att fotboll kunde vara så spännande...

Men i går åkte de ut!
Perfekt avslutning om ni frågar mig.
Killarna kan vara nöjda med sin insats,
(slipper dagens tidiga match...)
publiken kan packa ihop och åka på semester!

Bara en dag kvar på denna slitsamma arbetsvecka,
som kantats av fotboll, morgon och kväll!




Var.Dags.Lunch...


Heja Kärra! Blåa-gula!


Hårt arbetande supporter...


Fotbollsskor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar