Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 28 oktober 2012

Näsa för affärer?


Äpplet faller inte så långt från trädet…
 
Sonen är ju måttligt intresserad av shopping.
Men det visar sig att han inte är helt talanglös!
Han fick nys om att XXL sålde en innebandyklubba
som var nedsatt från 1200kr till 400kr.
 
Matte kan han, så snabbt räknade han ut att detta måste vara ett FYND!
Det fick bli ett (mycket snabbt) besök i butiken, jag hann tyvärr inte
titta på något annat. Men på 10 minuter hade vi SPARAT 800 kronor!
 
Inte illa!
 
 
 
400 kr för en krokig plastpinne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar