Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 10 oktober 2012

Dagens tidningsrubrik

Härom dagen var det ett reportage i GP om:
"När träningen går överstyr"

Jag kände genast igen mig på bilden!!?
"Överträningssyndrom kan drabba alla"
Kan jag vara i riskzonen?
 
Efter att ha läst det finstilta så insåg jag lättat att jag troligen inte 
lider av "Idrottsrelaterad utbrändhet". 
Jag är inte ens "Lätt övertränad"...
 
Men,
bäst att ta det säkra före det osäkra och undvika alla risker!
Jag intar soffan ikväll och vilar mig i form.
Kropp och själ behöver återhämtning!
Så sant som det står skrivet!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar