Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 8 oktober 2012

Lå(n)gsäsong?

Så var fotbollssäsongen slut för denna gången!
 
Eller? Är den det? De har visst anmält ett lag till
"November serien" också. Trodde att fotboll var
en sommarsport, men jag har ju dålig koll på sånt…
 
I går avslutades i alla fall (sommar?) serien med match på
hemmaplan. Kärra KIF P-00, lag gul, slutade med flaggan
i topp och ännu en vinst! Solen sken, men vinden blåste
iskall så det var långkallingar som gällde. Precis som när
säsongen började tidigt i våras. Spelarna får dock inte använda
underställ för sina (hårda) tränare. Jag tror att föräldragruppen
vi mammor får lägga in en protest mot det…
 
Själv ska jag införskaffa en överlevnadsträkt att ha på
mig när om jag ska vara publik på matcherna i November!
 
 
Dags att ta ner skylten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar