Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 24 oktober 2012

Montera mera!

Sonens madrass som vi köpte härom dagen
krävde ju ingen montering. Tack vare att han
redan hade en monterad sängram var det ju bara
att lägga den nya madrassen på plats!
 
Inga manualer och monteringsövningar
att pröva den äktenskapliga lyckan med.
 
Men det blev ju lite dyrare än väntat i kassan.
Det var ju något mer som hoppade ner
på kundvagnen… En ny bäddmadrass till vår säng!
Döm om min förvåning när monteringstiden
på denna bäddmadrass var 72 timmar!!?

Men ikväll borde den vara färdigmonterad!
 
Hur svårt kan det va´!

2 kommentarer:

  1. Ojdå! Man måste nog ha en ingenjörsexamen för att klara den monteringen...?

    SvaraRadera
  2. Ja, men inte ens 5 års universitetsstudier och
    många års arbetslivserfarenhet har gett mig det
    som verkligen behövdes: tålamod!

    SvaraRadera