Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 12 augusti 2012

Mom´s kitchen - stängt för säsongen!

Det ska bli skönt att återgå till vardagen och slippa utsättas
för frestelser dygnet runt! Man kan säga att jag avslutar på topp!
Om man avser viktkurvan...

Detta är bara exempel på vad som serverats på semestern...

Det finns dock en viss risk att jag kommer att visa fler matbilder här.
För ett långt tag framöver så är det endast på det viset jag
kommer att avnjuta mat - dvs på bild...

Se men inte röra!


Morgon - Amerikanska pannkakor med banan, bacon och lönnsirap!

Middag - Saltströmming med klådda!

Afternoon tea - med rosa champagne!!!
Mmmm...

Kväll - Gravad lax på Kalix tunnbröd!
En enkel nattamacka - med vin till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar