Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 15 augusti 2012

Höghöjdsträning!!?

Jag har inte bara vilat och fikat mig i form i sommar!

Även om det har blivit för mycket mat och godsaker i sommar så har
det faktiskt blivit en hel del träning också. Kanske inte på det
sätt jag hade planerat och trott innan semestern...
Men den bästa träningen är ändå den som blir av,
så det kanske inte spelar så stor roll???

De tidiga morgonpromenaderna fick bli förmiddags-
promenader så att (en rejäl) frukost skulle hinnas med.
Sommarpratarna i radion fick ersättas av måsarnas skrik,
då det visade sig vara mycket dålig täckning på Hasslö.
Tidningsurklippet med 6 övningar:
 "Det räcker med en kvart om dagen" 
vet jag faktiskt inte vart det tog vägen…

Men jag tog min träning till en helt ny nivå!
Höghöjdsträning med risk för svindel...
Men någon höjdskräck har jag inte!
Bra balans visade det sig att jag hade också!
Jag "fuskade" bara lite i de svåraste banorna,
jag har ju ändå lite självbevarelsedrift…

Den enda banan jag var lite rädd för, fastnade jag såklart i…
Där blev jag hängande och kunde bara lita till mina svaga
kontorsarmar och säkerhetsselen...
Jag fick balansera på lina på 9 meters höjd.

Se förnedringen i bilder...


Det gäller att ta fart, annars...


...fastnar man...


Räddad!


Den yngre - snabbare - generationen hann  gå banan flera varv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar