Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 11 augusti 2012

Från norr till söder - en matresa!

Borta bra men hemma bäst!

Semestern går mot sitt slut. Vi har lämnat köket i norr.
Istället för saltströmming, långfil, palt, nyfångad öring,
regnbågslax och löjrom, så får vi hålla till godo med det
västkusten har att erbjuda.

Det skiljer 135 mil mellan bilderna!


Mmmm - långfil!!?

Färska räkor duger gott!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att resan hem gick bra! Hoppas det andra gänget också kommer hem utan strul!

    SvaraRadera
  2. Ja, borta bra men hemma bäst!

    SvaraRadera