Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 29 augusti 2012

Barnarbete!

Jag bad sonen tvätta sin cykel som såg för anskrämlig ut.
Fick det vanliga svaret "Varför då???".

Jag försökte förklara att med en så skitig cykel så kanske
andra tänker att han är en slarvig person.

"Eller så tänker de att jag cyklar mycket!"

Tillslut så blev det cykeltvätt ändå.
För denna cykel är väl använd,

men nu ska den säljas!


Väl använd!


Om vi nu "tvingar" honom att cykla till träningar
och hemmamatcher så är det minsta vi kan göra
att hålla honom med en bra cykel (och en ryggsäck).
Därför fick han en ny i födelsedagspresent (i Februari)!

Först härom dagen levererades presenten!

Vi väntade in cykelrean såklart!


Ett halvår senare: Äntligen en ny cykel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar