Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 2 november 2018

Fördel fredag!

Varje morgon när jag måste åka till jobbet: 

"Vänta bara tills jag kommer hem, då ska jag plocka iordning, rensa ORDENTLIGT och STÄDA på RIKTIGT!" Också jag när jag kommer hem: "...jag tar det en annan dag..."

Varför är energin på topp inför allt hushållsarbete när jag inte har tid just då???För att sedan försvinna helt när jag har "tid"?

Men nu tror jag att jag hittat nyckeln till att återvinna energin och hitta städglädjen! 

Häll upp bubbel och låt "någon annan" sköta grovjobbet! Nu är det dags för fredagsmys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar