Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 6 maj 2017

Prio 1

Första sommarvärmen!
Då lägger man "att göra listan"
åt sidan och prioriterar.

Tyvärr fick jag avbryta min "after work"
i går, för att gå på handbollsmatch.

Idag prioriterade vi sista långpasset
(innan Varvet) framför handbollen,
men hann se match nr 3 i grundspelet!

En snabb kaffe med nybakta scones
var belöningen för dagens 16 km.
Skulle aldrig springa en meter,
utan en riktigt GOD anledning!

Resorb i glaset är väl inte så festligt.
Men snart är det "wine a'clock"!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar