Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 maj 2017

Minnesstund

En extra jobbig arbetsdag.
Trots att jag knappt jobbat alls...

Minnesstund för en kollega och vän,
som stilla somnat in, efter en kort tids sjukdom. En genuint vänlig själ,
som alltid månade om oss alla andra.

Helt ofattbart att hon bara är borta!?

Man blev alltid på gott humör
av en pratstund med Marie,
(och många pratstunder blev det...)
ofta avslutade med ett stort skratt!

Försökte anstränga mig att inte fulgråta på minnesstunden. Blev istället helt rödriven av den hårda pappersservetten jag (tyst) försökte snyta mig i, utan att gnida ut mascaran för mycket...

Trots allt blev det en värdig och fin stund.

Fuck, fuck, FUCK cancer!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar