Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 14 maj 2017

Alternativ träning

Ingen löpning i helgen.
Om man inte räknar in
att "springa på sta'n"...
Lågintensivt långpass,
på över 10000 steg!

Syster på besök från USA,
så det var Dollar som skulle rulla!

Dessvärre utlöstes ett jordskred,
som drog med sig den svenska kronan... Tyckte jag var "duktig" igår,
men idag släppte fördämningen...

Men bara sådant jag behövde!

Dottern missade shoppingen med moster, men hade en alternativ handbollshelg i Malmö.

Hennes lagkamater i första laget
tog hem SM-guldet till Göteborg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar