Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 16 maj 2017

Just do it!

Tur att man scrollar Facebookflödet i tid och otid!
Tid är pengar, så bortslösad tid kunde jag spara in i
rena kontanter, genom att uppmärksamma att det var
30 % rabatt på alla Nike produkter på XXL Sport.

När den svenska kronan ändå var i fritt fall
passade jag på att inhandla "det jag behövde".

Var tvungen att ha en matchande outfit till mina
nya skor, så att jag kan börja använda dem...

"Löpning är billigt - man behöver bara ett par skor"
...sa den som inte visste något om en materialsport...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar