Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 5 april 2017

Opassande

Gör vad jag kan för att passa in passa in på
jobbet i våra nya designade kontorsmiljöer...
Finns ju lite olika rum att gömma sig i.


Men jag har valt att ta detta ett steg längre.


Som en kameleont väljer jag att sitta i den
area där dagens outfit passar in bäst.
Så att chefen inte ska hitta mig!


Tidigare satt vi bland smutsgrå skärmar...
Man smälte in perfekt, varje dag!
Nu är det lite klurigare. Men jag tycker
nog att jag passar in som hatten i handsken!

Färgmatchad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar