Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 16 november 2016

På prov

För att mitt dyra träningskort, inte ska kännas
så dyrt, så utnyttjar jag ALLT som "ingår".
En fri veckas "prova på - träning"
håller vi därför inom familjen.


Jag har gjort ett schema och maken är i chock...
Men han får lite handikapp, jag har ju
redan avverkat 2 träningsdagar helt själv!


Så - nu KÖR vi!


Måndag: Den som SPAr han har (vilopuls under hela passet)
Tisdag: X-trainer + Pilates  (Pie & Lattes får bli nästa vecka...)
Onsdag: Spinning Intervall + CX Worx
Torsdag: Styrka Puls + Body Pump
Fredag: Pulled Pork...
Lördag: Body Pump
Söndag: Body Cakes...
Måndag: Body Balance + Aqua Fys
(alterntivt Spinning eller Body Pump)
Tisdag: Sista chanson... Intense och/eller Cardio Step


... oj... schemat ser visst lite späckat ut...
Det blir sannerligen en prövningens vecka!


Jag har dock redan strukit några punkter, så att "alla" kan hänga med...
Detta är ju trots allt bara planeringen för träningen på Sankt Jörgen.
Dessutom hade jag ju tänkt att det kanske går att klämma in några
"vanliga" pass som simning, Tabata och inte minst löpning...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar