Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 14 augusti 2016

Årlig tradition!

Same procedure as last year...
Same procedure as EVERY year!

Trots grått väder sprang vi totalt 4.6 mil
längs Prins Bertils stig i Halmstad igår.

Några sprang i en klass för sig och
kom i mål som snabbast i klassen!

Själv tog jag min 21 km långa
träningsrunda med jämna kliv och
utan större plågor. Efteråt intogs
den årliga surströmmingsmiddagen!

Alla förbrukade kalorier
(plus några till)
ställdes tillbaka dit de kom ifrån.

Tur att inte alla träningsrundor
avslutas på detta trevliga sätt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar