Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 17 januari 2015

Utrensning

Inget,
INGEN går säker när jag väl har bestämt mig
för att det är dags att göra en rejäl utrensning!


Tänk er de stackare som fick vakna upp till
detta... Okontrollerat kaos ska förvandlas
till ett organiserat kaos. NU!


Alla skelett ska ut ur garderoben!
Maken rensar avlopp (kräkvarning!)
och åtgärdar en och annan skruv som är lös.
Tur att vi har hela helgen på oss!

Jag har bara tagit en kort paus för att återhämta
mig med 10 km löpning... Den utlovade solen
lös med sin frånvaro. Men jag börjar vänja
mig med att det haglar när jag är ute!


Nu ska jag se efter om det finns något
ätbart som jag kan rensa ut från frysen!



God morgon!


Lik från garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar