Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 24 januari 2015

Fredagsmys deluxe

Helt klart värt att lämna soffan för en
fredagkväll "ute", med god mat och musik.


Men inte kunde man väl ha med sig
en påse lösgodis in på operan?
Det fick bli en hel Aladdinask!


Med musikalmusiken ringandes i öronen,
(nej, inte i form av tinnitus - jag har CD boxen!)
ska jag ta tag i de mer ordinära lördagsbestyren.


Ligger bra till då jag redan bakat semmelbullar och
kolakakor. Kokat lingonsylt, förberett för köttfärslimpa.
Sprungit 5 kilometer (i snöstorm) och tvättat.


Vid närmare eftertanke så känner jag mig ganska "färdig"!







Göteborg by night!


Pausmusik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar