Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 3 mars 2019

I fäders spår för framtids segrar!

Februari var så kort och snön den regnade bort,
så det blev inte så mycket skidåkning som jag hoppats...
om man inte räknar in de pulshöjande stunder jag följt skid-VM!

Helt UNDERBART att se damerna leverera!

Men idag körde jag Vasaloppet!
Laddade med tidig frukost, för att åka till gymmet
och sätta mig på cykeln mot Mora klockan 8...

"Smärtan är oundviklig, men lidandet är valfritt"

I alla fall när det gäller spinning.
Andra jobbiga saker kan man tyvärr inte välja bort...

Skönt med 4 timmar och 40 minuter på en spinningcykel.
Jag blev "piggare" desto jobbigare det blev!
När man "ser" målet, så orkar man öka lite till...
Ja, jag är en mycket störd person...
Underlättar i många sammanhang!
Bra kondition kan komma att behövas...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar