Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 31 mars 2019

Dream team

Skönt att helgerna går fort så att man
inte behöver sakna sina kollegor för länge...

Avslutade veckan på bästa sätt i fredags.
"Off site" med gruppmöte utanför ordinarie kontor.
Lätt att förena nytta med nöje i världens bästa team!
Gemensam frukost, lunch, fika, middag och AW
bidrog till att hålla energin och stämningen på topp.
Nivån på skämten var dock - i vanlig oordning - låg.
Det får man tåla!
Diskussionerna är inte något för finkänsliga...
Vi vet snart lite FÖR mycket om varandra...

"Mimosa", bubbel med juice, utomhus (!!!) i
eftermiddagssolen, innan vi tog båten från Hisingen till stan’.

Åt Etiopisk mat och drack öl från Kenya.
Avslutade med mer bubbel och babbel innan
det var dags att "smita" hem...
Ville inte riskera baksmälla.
Hade ju redan lätt huvudvärk efter den
omskakande "afron" i torsdags...
Så jag har fått min dos av Afrika på ett tag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar