Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 31 maj 2018

De sista detaljerna

Det tar TID att förbereda sig för ett maraton...

Tur man kan flexa ut tidigt och fixa de sista detaljerna som förhoppningsvis ska hjälpa mig att ta mig hela vägen in i MÅÅÅL!!!

Har nu läst "alla" tips om hur man ska överleva i värmen. Rekommendationen var "vit keps". (jag hade ju bara en svart!!!)

Vad gäller att springa snyggt har jag gett upp för länge sen. Smink kan man ju bara glömma (särskilt jag som inte ens sminkar mig annars) men nagellack i matchande färg ska väl kunna sitta kvar i värmen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar