Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 28 september 2017

SPA ritual

Igår blev det ingen träning, utan några timmars SPA.
Jag var helt slut efter att ha skrubbat, bastat och
bubblat (dock inte i champagne...) hela kvällen!


Bara barnen flyttar hemifrån så kan vi sälja
huset och flytta in på Sank Jörgen Park Resort...


Gjorde upptäckten att touch-ID't på mobilen
inte fungerar efter några timmars badande...
Mitt fingeravtryck kändes inte igen.


Men när jag tittade i spegeln såg jag ingen
större skillnad - bekymmersrynkan satt lika djupt.


Helst skulle jag vilja skicka min hjärna på SPA-ritual.
Den behöver verkligen en "get away retreat"...


Thank god it's Friday imorgon - igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar