Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 9 september 2017

Så länge det finns liv finns det lopp!

Jubileumsloppet - 10 km idag!
Väderprognosen lovar regn...
Och mer regn...

Igår tänkte jag den förbjudna tanken
att ställa in... Oj vad den tanken sjönk in
snabbt, hela vägen och kändes så bra...

Regnet i sig är inget problem,
jag skulle springa en mil i vilket (sky)fall
som helst, men "hemma" på valfri tid...

Ett telefonsamtal fick mig på bättre
tankar och ledde mig tillbaka in på
den enda, rätta, sanna vägen igen!

Påminde mig om Medaljer, bananer, ära...
(som jag ju redan betalat för!)

Så nu har jag laddat (l)opp med frukost.
Nummerlappen hämtas!

Med tanke på orkanen Irma så
ska vi inte klaga på vädret heller.
Just nu ser jag Ljuset...
(helig lördag morgon...)

Den enda vind som vi känner av
idag är fartvinden!

Och den lär inte nå stormstyrka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar