Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 15 augusti 2017

Två (2!!?) månader till start!

Palma Marathon närmar sig med stormsteg!
(många steg avklarade...)


Två lååånga månader till starten den 15e oktober..
I alla fall om man ska tro den träningsplan jag "följer"...


Mindre än 9 veckor till start, varav 7 veckor med
långa långpass, på allt mellan 24 och 32 km!!?


Ingen lär tycka synd om mig heller.
Jag har get mig in i "leken" frivilligt...


Finns inga genvägar, om jag ska fortsätta att
följa Planen, så återstår 335 (dryga) kilometer...


Har klarat av 11 veckor i träningsprogrammet,
 - men sparat det bästa till sist...


Det är nu det (roliga) börjar!


"Fortsätt springa, fortsätt springa"
(repeteras om och om och om igen)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar